Compass – przepis dla Deserowni

Compass – przepis dla Deserowni

Deserownia. Niezwykłe miejsce, które powstało w wyniku spotkania dwóch osób – Basi Dungiel i Izy Wojtuń.

Czasem nie potrzeba nic więcej. Słodka historia zaczynała się od kilku wypieków w tygodniu. Obecnie, czyli jakieś 7 lat później, to profesjonalna pracownia cukiernicza z dwoma (a właściwie już prawie trzema!) sklepami. 14-osobowy zespół Deserowni tworzą ludzie z pasją i ogromnym zaangażowaniem. Wszyscy bez wyjątku wspólnie dbają o to, aby ciasta spełniały oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.

W ofercie Deserowni znajdziemy zarówno tradycyjne słodkości – często sięgając do starych receptur – jak i te inspirowane przepisami z różnych zakątków świata. Wypieki przygotowywane są od podstaw, używając naturalnych składników najlepszej jakości.


Mimo tego, że wypieki są wyśmienite, a żadna z konkurencyjnych cukierni naszym zdaniem nie dorasta im nawet do piekarnika, dziewczyny postanowiły jeszcze intensywniej skupić się na rozwoju i wspólnych celach zespołu.

Nasza współpraca polegała na opracowaniu planu rozwoju 2019 (m. in. praca z zarządem i opracowanie wizji rozwoju, wartości, celów strategicznych) oraz przeprowadzeniu warsztatów z całym zespołem, których celem była:

1. Integracja zespołu i zarządu
2. Przepracowanie i wspólne zrozumienie wartości Deserowni
3. Wizja rozwoju i planów na 2019 rok
4. Podział obowiazków w zarządzie
5. Architektura komunikacji w zespole

Dzięki warsztatom Compass Deserownia:

Zwiększyła: 
– efektywność komunikacji
– współpracę między zarządem a zespołem

Wypracowała: 
– schemat wartości firmy oraz ich wzajemnie zrozumienie
– wizję rozwoju oraz plany na 2019 rok uwzględniając potrzeby całego interdyscyplinarnego zespołu: cukierników, kierowców, ekspedientek, kierowników i zarządu

Wdraża: 
– podział obowiązków w zarządzie
– delegowanie stałych aktywności w zespole

Otrzymała:
– projekt rozwiązań w obszarze komunikacji współtworzony przez cały zespół
– plan optymalizacji kluczowych procesów (od porannego wydania ciast, po podsumowanie dnia)


To jednak dopiero początek. Oprócz nieustannej pracy nad rozwojem firma jest równiez na etapie wdrażania nowego oprogramowania SAP, które pozwala na lepsze i skuteczniejsze zarządzanie poszczególnymi działami firmy oraz szybką i wydajną komunikację.

Kolejne etapy zmian to odświeżone logo oraz nowa strategia identyfikacji marki. Jest to kluczowe, jeśli chodzi o wyeksponowanie rzeczywistych cech Deserowni, które są na rynku praktycznie unikatowe.

Po spróbowaniu wypieków z Deserowni zrozumiałyśmy, że jakość produktu jest najważniejszą i kluczową wartością firmy. Warsztaty z absolutnie wszystkimi pracownikami, w samym sercu pracowni wyraźnie zaznaczyły, że w tę jakość wchodzi także niezwykła relacja z zespołem, jak i klientem.

O zespole, tak samo jak i o wypiekach mogłbyśmy mówić godzinami. Zachęcamy Was jednak, żebyście poznali i jedno i drugie osobiście. Wszystkie cuda możecie znaleźć w dwóch świetnych lokalizacjach w Gdyni Orłowie (Plac Górnośląski, Boks 12) oraz Gdyni Redłowie (ul. Legionów 107B). Wraz z początkiem marca także i w Gdańsku (Podwale Staromiejskie 108)!

Więcej Deserowni znajdziecie tutaj: https://facebook.com/deserowniagdansk/


A na deser, koniecznie sprawdźcie nasz fanpage: https://www.facebook.com/lotnia.3R/ 
i odświeżonego Instagrama: instagram.com/lotniacompl

Zerknijcie też na nasze inne warsztaty: https://lotnia.com.pl/oferta

To co, widzimy się na wspólnym serniku brownie i tartaletce z granatem i białą czekoladą?

2 thoughts on “Compass – przepis dla Deserowni

  1. Piotr   15 lutego 2019

    Wow, gratuluję‼️ Wreszcie muszę spróbować❗️( świetny biznesplan )

    Odpowiedz
    • Martyna   15 lutego 2019

      Dziękujemy, również w imieniu Deserowni :)
      Dobrego dnia!

      Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *